*احتیاج*

تو تنها کسی هستی واسم مونده تو دنیا،میگیره وقتی نیستی دلم تو خواب و رویا
اره مهر و محبت به هر دردی علاجه،عزیزم به وجود تو خیلی احتیاجه
به تو احتیاج دارم  باورم داری اگه ،به تو احتیاج دارم  مثل هر روزه دیگه
به تو احتیاج دارم  با منه  دلت اگه،بی تو لحظه های عمرم  سپری میشه مگه
 همیشه پیشمی وقتی  به تو احتیاجه،هر چی عشقه توی قلب  عاشقم رواجه
نه ،از خاطرم نرفتی
هرگزم  نمیری
میمیرم ، حرف دلمو نشنیده بگیری
 بااااااااااااااازم ، انتظار می کشم
صبر من زیاده
اینو بدون که زندگیم ، دست تو افتاده
 به تو احتیاج دارم ، باورم داری اگه،به تو احتیاج دارم ، مثل هر روزه دیگه
 به تو احتیاج دارم ، با منه  دلت اگه،بی تو لحظه های عمرم ، سپری میشه مگه
بهت احتیاج دارم ، متوجه ای اگه ،بهت احتیاج دارم ، مثل هر روزه دیگه
بهت احتیاج دارم ، با منه دلت اگه،بی تو لحظه های عمرم ، سپری میشه مگه

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد